dijous, 11 de març del 2010

HOLAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUÈ TAL?????

DAVID HA ACABAT EL CD AMB LES NOSTRES FOTOS DE QUAN ÉREM PETITS, FOTOS DEL NOSTRE POBLE DE L'ANY QUE VAM NÉIXER, I COM NO!!! TOTES LES FOTOS DE LA NOSTRA FESTA DELS 40, L'ESMORZAR, LA FESTA DE LA CERVESA, EL SOPAR, EL KARAOKE...TOT, TOT I TOT, HI SORTIM TOTS, I LA VERITAT ÉS QUE LI HA QUEDAT MOLT, MOLT, MOLT BÉ, ES MOLT "XULO"!!!!! NO L'HEM POGUT PENJAR EN AQUEST BLOC PERQUÈ PESA MASSA O SIGUI QUE TOTS ELS QUE EN VULGUEU UNA CÒPIA DEIXEU EL VOSTRE COMENTARI DIENT QUE SÍ EL VOLEU I AIXÍ PODREM COMPRAR ELS CD'S I FER LES CÒPIES....

11 comentaris:

Jesús Escribano ha dit...

Yo, yo, yo! (mano levantada) :)
Si David ha conseguido que salga guapo el DVD debe ser la lecheeeee :)
Apúntame,
Muchos besos y saludos,
Jesús

Antonio ha dit...

Hola a tot@es:
Ja ere hora de que algú respires al blog. ´
Jo vaig veure una mica el video al Nadal i tenie molt, molt bona pinta. Enhorabona i gracies David, ja tinc ganes de veurel.
Respecta al problema de que el Cd peso massa, jo tornaría a repetir la festa en dejú, sense esmorzar, sopar, ni cerveza... igual no pese tant i el podem pejar, serie una festa tipo ramadan ja ja...perque la veritat es que li vam pegar de valent...al dematí va ser la festa del colesterol i tots teniem sang a l´alchol. bueno bueno, espero lo del !precio i plazo de entrega" amb paella inclosa.

Saludos i el que convingo...

javi gonzález ha dit...

hola a tots/es.
jo també m´ha punto al cd i a la paella,i ara que estem molt aprop de la semans santa i tornen molts quintos al poble podriem fer una trobada tipo cafe i xupito per seguir parlan de si fem paella o clotxa.
kiss per totes i als tots un apretons de mans

Anònim ha dit...

Hoolaa!!!
Jo també m´apunto al CD.... Encara no heu fet la paella????? no teniu vergonya, sobretot els que esteu al poble....

Com van aquests i aquestes que ja tenen els 41!!!!

Mª José Tarragó (17.02.2010),
Rita Plaza (26.02.2010),
Isaac March(01.03.2010),
Núria Rius ( 08.03.2010)..... n´hi ha alguns que no sé el dia, si me´ls he deixat, demano disculpes.

Feia molt que ningú deia res, esteu tots i totes bé.... us en recordeu " Cómo están ustedeeeeeees?... ", doncs això.
Per aquí Girona, hem estat morts de fred, coberts de neu, incomunicats, sense mòbils ni fixes.... com al tercer món.... Però ha estat molt divertit!!!! Ara tindrem llenya per molt de temps, quines destrosses d´arbres!!!

"Bueno", a veure si respirem una mica més sovint, eh??

Molts petons!!!
Salomé.

Espero veure aviat el CD.
Molts petons.

Unknown ha dit...

Hola Salomé,
Ja em pensat en tu quan vèiem les notícies per la tv, així també t'ha tocat el rebre...ja està la situació totalment normalitzada??? Bé, em sembla hi ha llocs que encara no, espero que no sigui el teu cas, tu estàs a Girona capìtal, oi? A la paella si podem hi hem de ser tots, esperàvem el bon temps...ara que comença i el DVD fet organitzarem alguna cosa, ja t'ho farem saber perquè et puguis organitzar...Bé Salomé m'alegro de que te'n recordis de nosaltres. Molts petons també per tu!!!!

Susanna

Anònim ha dit...

Hola, sóc Mònica:

Fa dies que vaig demanar la còpia a David via e-mail, perquè per aquí al blog no m'acabava d'aclarir.
Està molt bé la idea de Javi, de trobar-nos un dia. Si ho organitzeu ja m'ho fareu saber.
Salutacions a tots i a totes i fins aviat.

Anònim ha dit...

Bon dia!!!
Hola Susanna!Sí ja esta tot normalitzat, però Déu n´hi do quin merder!!!.
No estic a la capital, estic a Sarrià de Ter, on hi havia la Torres Paper, però està enganxat a Girona capital.

D´acord, ja em fareu saber alguna cosa quan organitzeu la paella o el que sigui

Una abraçada!!

Salomé.

Anònim ha dit...

Hola a tot@s:
Ja veig algú s´enrecorda d´escriure. Per aquí per Pamplona, també molta fred i sobre tot aigüa, que no falto, diuen els mes vells, que no parara de ploure fins que es seco el fang. També han dit que els que fasin els anys a partir del juliol, cumpliran dos de cop,(perque puje el IVA) i parlant de IVA jo vaig, com sempre a setmana santa, si prepareu algo, m´apunto i si no m´apunto a sugerir que es preparo algo, avans de que tonrno el fred i la neu, perque portem en lo de la paella, desde el novembre.
Jo encara tinc 40 anys "un moceton" com diuen aquí. Salva Canals, també ha fet ja els 41 i penso que de moment, no hi ha mes.

Salutacións a tot@s, ens veurem per la molt leal i noble vila de Flix.

montseforcades ha dit...

Hola a totes i a tots!!!

Jo també vull el CD, amb paella o pael inclosa.

Fins aviat.

damian ha dit...

Hola soc Damian Grau Rey yo tambe vull el CD.


Gràcies

Rebeca ha dit...

podriem quedar per la setmana que ve per visionar el cd i quedar d´acord amb el dia de la paella.
Ja ting casa a cambris si no passa res estrany,així que la paella la organitzeu els del poble,tomaaa ja ara podré venir de bonito sense pringar..ja ja i re ja