dilluns, 5 d’octubre del 2009

"Jo"! tot un any esperant aquest moment, i ja està, ja ha passat, que ràpid passa tot!, l'esmorzar, el sopar... ojalà el temps es pugués aturar!... així encara estaríem tots junts! tinc la sensació de no haver aprofitat prou el dia...m'hagués agradat parlar més estona amb tothom...bé, es nota no? tinc nostàlgia...Rebecca també! Escriviu els vostres comentaris així podrem seguir en contacte....., com si fos un xat...En els propers dies intentarem penjar totes les fotos, hem pensat (per als de fora) que us les podem enviar en CD, ja ens posarem en contacte mitjançant el bloc, per passar-nos les adreces? ok?
Bé només em manca dir-vos que el nostre AMIC Antonio Sánchez ha enviat un escrit molt emotiu, sis plau llegiu-lo, jo penso com ell...Antonio ets AUTÈNTIC, fins aviat!
Aquí està l'escrit d'Antonio:
Espero que TOTHOM s'ho hagi passat tan bé com jo. per a mi va ser un dia molt feliç un d'aquests que no oblidaré mai. Va ser posa'm un somriure a 2/4 de 8 del matí i no dexiar-lo fins a les 5 de la matinada. Felicitar també a l'organització local, que va fer possible aquesta festa, pel seu interès, el seu esforç i altre cop interés, tot orientat per aconseguir el que vam viure tot el dia, moltes gràcies i moltes felicitats.
Quan tornava cap a casa, només feia que pensar en tots els moments viscuts, estava satisfet, estava en un núvol, però a la vegada sentia i sento molta tristor. El meu calendari ha avançat i ja he passat la data tan esperada, 3-10-09, quina pena, i ara què?
Al marge d'agraïr a tots l'assistència, a l'organització el seu esforç i interès. Us plantejo a tots la següent pregunta:
En aquesta vida, plena de moments fàcils, difícils, moments feliços, tristos. Situacions fàcils (poques) i situacions molts difícils, i tant dura que resulta la vida.
ENS COMPENSA A TOTS, ESPERAR 10 ANYS MÉS PER TORNAR A VIURE UN DIA DE TANTA FELICITAT COM AQUEST? A vegades és tan fàcil ser feliç que ho intentem per la via més difícil.
Una abraçada a tots.

58 comentaris:

Rebeca ha dit...

Molt bé Antonio ja m´has fet plorar.Gràcies, les emocions s´han de treure.

Susanna ha dit...

A que sí Rebecca!, tu ja saps que em costa molt plorar en públic, però avui m'he hagut d'aguantar...(estic a la ràdio)jo li he proposat a Antonio que amb l'excusa de les fotos podríem fer un altre sopar, els que puguéssim, abans de Nadal, prodria preparar un cd xulo amb les meves fotos i les David que en va fer moltes, que et sembla?

Susanna ha dit...

Salomé ha escrit un comentari, però és d'ahir, no ha vist l'escrit nou, l'ha escrit a l'anterior escrit on tenim 55 comentaris, suposo que veurà el nou, si no és així, Salomé ves a la pàgina principal, amb el link que hi ha a baix de tot de la pàgina.

Susanna ha dit...

GUIIIIIIIIILLEEMMMMMMMM, ON ETS??????????????????????????

Unknown ha dit...

Bona nit a tothom, no he pogut aguantar-me més hi haig hagut d'escriure 4 linies, jo també estic d'acord amb l'Antonio, 10 anys són molts anys,i moments com els que passem quan els juntem no es passen cada dia. Jo m'ho vaig passar molt i molt bé i espero que ens juntesem ben aviat.
petons a tots...... les noies

Rebeca ha dit...

que us semblaria fer una paella a l´ermita???
segurament podrem xerrar més tranquilament que si fem un altre sopar.
tot i així ens hem de veure a l´escala per a passar-nos les fotos i un altre dia per a visionar-les.
Isssaaac tú també pots venir tampoc estàs tant lluny.
per als de fora podem canviar el dia de la setmana i l´hora.
Guilleeeem on ets???

Susanna ha dit...

Hola a tots i totes! (Isaac, que "way" que hagis escrit al bloc), estem tots d'acord, per tant em sembla molt bona la idea de Rebecca de fer una paella a l'ermita, així podrem xerrar tranquil·lament, i com més aviat ho fèssim, millor! us trobo a faltar...
Bessitos a totes...i a tu més Isaac!
Ah! i Guillem, on ets? No deixis a Isaac sol, que sou els dos únics nois que escriviu al bloc...

Guillem ha dit...

Bones!!

Subscric totalment les paraules de l'Antonio. També és cert que si ens veiessim massa sovint la cosa perdria emotivitat, però potser 10 anys sí que és massa...

Vull agraïr a totes les persones que van preparar la festa el seu esforç. I també a Caco i Raquel que em convidessin a casa seva.

Per mi lo més fort és que fent 10 anys o més com no veia a algú, us sentia molt propers a mi.

Crec que serà molt difícil tornar a reunir a tothom massa sovint (tampoc crec que tots tinguin la mateixa motivació), però els més interessats podriem muntar coses més freqüentment. [jo tinc la dificultat de 220 Km pel mig i 2 nens preciosos que cuidar però faré el que pugui]. No cal dir que si algun dia veniu per Mataró o a prop estaria molt malament que no em diguessiu res :-))

En quant a l'impresentable, Rebeca respira fons, mmmmmm, passa d'ell, és una anecdota de la festa, res més. Perqué s'ha de pagar el seu sopar si hi ha gent que havia pagat que no va venir??

Per últim, si voleu veure les meves fotos feu-me amic vostre del facebook (Guillem Pera) i les podreu veure. Així, a més, estarem en contacte d'una forma més premanent.

Visca la Quinta del 69! (de Flix, of course).

Montse Chap. ha dit...

Sembla que tots estem nostalgics,quina sensaciò tant estranya, perque ens hem quedat amb tantes ganes de mès ....? pot sèr que la edat ens fà mès tendres.
Jo tambè voldria torna a quedar lo avans posible en tots. Penso que ens ho vam passar tant bè que voldriem que no hagès acabat. Guillem quqe sòn 220km. comparats amb la immensitat del mar.
Saps tens raò 10 anys sense veuremos i vaig tenir la sensaciò que havien passat 2 dies.
Isaac tu no tens perdò de deu que estàs a qui al costat, te vull veure aquì cada vegada que montesem algo. petonets molt forts a tots

Susanna ha dit...

Molt bé Montse!
Ha estat molt bo això de la immensitat del mar...però tens tota la raó del món, Isaac NO faltarà sinó...i Guillem estic segura de que farà tot el que pugui per venir...és veritat que tot i el temps que feia que no teníem contacte, en tornar a veure'ns va estar com si el temps no hagués passat...és que sempre ens va caure molt bé, i és clar les coses bones perduren...

Anònim ha dit...

A CRISTINA FERRUS.
QUE SAPIGUIS QUE DEUS 50 EUROS DEL SOPAR DEL TEU HOME, NO PRETENDRAS QUE L`HI PAGON ELS QUINTOS, A SOBRE QUE VA VENIR SENSE ESTA INVITAT, NO ES POT TENIR TAN MORRO

Anònim ha dit...

Bon dia!!!
Ja he vist el comentari de l´Antonio i té molta raó, 10 anys són massa, però també és complicat poder-nos reunir massa sovint. Tothom tenim vides pròpies.....però les hauríem d´anar creuant més sovint...no??
Jo vaig ser molt feliç el dissabte,i no m´ho pensava, per què semblava que haviem de tenir moltes diferències entre nosaltres, que hi són, però vam buscar els punts en comú, els Festivals de la Fam amb el capellà, les excursions, els partits d´hoquei(quan anavem a animar el millor equip que ha tingut Flix), la comunó... en fi... tot.
Vaig esperar 10 anys aquest sopar, però ha valgut la pena, de debò.
Per cert...PENGEU LES FOTOS PORFA!!!!
Molts petons per a tots.... nois i noies!!!!


PS: S´hauria de fer un esmorzar amb ball i allargar-ho fins a la matinada.... ara potser m´he passat...
Lo dicho.. MOLTS PETONS.
Ah!, per cert Guillem tu i jo no estem tant lluny...uns 80 km, no??

Salomé ha dit...

Ah, sí!!
Sóc Salomé la de l´esmorzar allargat fins la matinada....

Rebeca ha dit...

subscric el comentari de l´anònim, si sobren diners que crec que aquest serà el cas,es retornaràn als que no van venir al sopar,tenin en compte que ens han cobrat un mínim de 37 persones més l´impresentable, és a dir 38 i nosaltres en realitat erem 36 sino m´he descontat, bé més o menys. A l´ermita sembla que´ns vam comportar bastant bé no puja gaire ara sol falten les samarretes, que no patisseu els que sou de fora, les farém arribar mitjançant els parents ó per correu amb el cd, AAHH!!! PER CERT DE QUÉ LA VOLEU LA PAELLA DE PEIX Ó DE CONILL????

Rebeca ha dit...

Salomé m´he quedat amb ganes de xerrar amb tú, llàstima que no vinguessis a l´esmortzar era el lloc més idòni per fer-ho.La nit és més boja,jo tenia la misió de vigilar a Guillem ja veus ocupada tota la vetllada "las hay con suerte".

Salomé ha dit...

Hola Rebeca!!
Jo també em vaig quedar amb les ganes, de fet hauria volgut poder parlar amb tothom una estona.
A l´esmorzar,m´hauria agradat poder venir, però ho tenia complicat.
Però em considero recompensada amb el sopar, el karaoke i les " barallugues".
Les noies encara estem en forma, però els nois.... sosos com sempre.
Què passa que compren la vergonya a tonelades????? SI SÓN UNS POCA-VERGONYES, com us ho expliqueu???, eh?, eh?

La pròxima vegada TOTS a ballar.
Prometo intentar mantenir el contacte, i trucar-vos quan vinguem a Flix.
Fins aviat!!

Salomé.

Susanna ha dit...

Jo la vull de peix.

Salomé ha dit...

Sí que las hay con suerte, teníes una bona feina.... je,je,je....
I a tu qui et vigilava....??

Salomé ha dit...

EEEEEEiiiiiii !!!!!!!! on són els nois de la quinta del 69????
LO que jo deia, sosos....

M. José F. ha dit...

Hola a tots
Jo vaig faltar al sopar i no sabeu el greu que em va saber no poder venir, em feia molta il•lusió, però no va poder ser.

Vaig parlar en Montse Forcades per veure com havia anat i em va dir que os ho vareu passar molt bé, Així que vaig pensar que potser faríeu algun comentari al blog i al mirar-lo i llegir els comentaris que feu encara tinc més pena de no haver pogut venir.
Pengeu fotos, al menys podré veure el bé que os ho vareu passar.
I per suposat que espero que s’organitzi alguna cosa abans de que passin 10 anys, per a mi serien 20 anys i això si que és una eternitat.
“Bessitos” per a tots i totes

javi gonzález ha dit...

hola quintos/es, jo també vull felicita a les persones que van fer que aqueta festa dels 40 fos una gran festa i aixos que no vai pugue anar a l´esmorzar, pero per lo que m´han explicat va estar molt be(he sentit que no va faltar tomates,pa i sardines)tambe comentar que vaig tindré mala sort per que no vaig pugue coneixer ni parla amb el Sr.ESCUDERO i ara no se per que, ni BOFILL que al final semble que alguna cosa nos vam dir i com no amb la SALOMÉ que em va parla en castella quan marxabe,tambe vull donar les gracies a MOTSE per que ara se balla una mica mes.

P.D:RAMÓN no me parlos mes de la feina que estic de vacances

fins ara

Salomé ha dit...

Hola Javi!!!
No et vaig conèixer fins molt avançat el sopar, i em va agradar poder-me acomiadar.
No sé si és un compliment el fet de dir que et vaig parlar en castellà, no me´n vaig adonar, espero no et molestés.



Jo em pensava que m´havieu oblidat, i meu fer sentir estimada ( encara que soni cursi, sííí, ja ho sé...)

Jo tampoc us he oblidat, a ningú.
Molts petonets!!
Salomé.

Montse F. ha dit...

Jo proposo fer la festa del 45 anys, amb clotxa per a esmorzar, paella per a dinar, sopar al Fornieles i ball amb karaoke (qué haguéssim fet sense l'equip de música del Sr. Arbonés? Gràcies David), però la música ha de millorar molt, va faltar més música llatina (pasodobles, chachachas, tangos,...jejeje).
Un dia fantàstic, inolvidable, ple de bons records, però molt curt, ens va faltar temps per saltar a la corda, jugar al mocador,... i sobre tot per fer petar més la xerrada.
Aquesta festa ens ha unit un altre cop a tots, ens hem tornat a conèixer de nou, com molt bé va dir Guillem, però ens ha faltat temps, no em de deixar perdre el que vam aconseguir el dissabte.
Jo també tinc fotos, quan vulgueu quedem per a veureles, menjant paella o sopant.

javi gonzález ha dit...

hola, SALOMÉ no hem va molestar gens, al contrari vaig veure que me parlaves en castella per que ten vas anrecorda de mí,per que de petit jo parlava sempre amb castella.
Les fotos que he vist de la ermita son molt xules.
fins aviat.

Guillem ha dit...

Que la Rebeca em vigilava??? Ja deia jo que em sentia cohibit ;-)))

Lo dels bailoteos era difícil de compaginar-ho amb el karaoke... però jo sí que en vaig fer algun, he, he.

Per a una propera ocasió jo proposo algo més fort i llarg: que és passar un cap de setmana (una nit) en alguna casa de turisme rural o de colònies o similar (n'hi ha a Flix??). Així tindrem més temps (no necessariament ha de ser millor, perqué de vegades quan estàs més temps amb algú també és quan surt alguna cosa negativa, però sí que podrem parlar i fer més coses junts).

Salomé, m'estàs proposant de fer una festa dels 40 "privada" ;-)) Recorda que jo fins el 7 de desembre sóc treintanyero. I a partir d'aquell dia també: en faré treintaideu.

Apa, insisteixo, si veniu per aquí feu-me un toc.

Salut!

Salomé ha dit...

Guillem tu sempre la vista al cap del dits....!!! tot i que se´n podria parlar.... ara que si no ets quarenton no hi ha res a parlar.... què és això de trentaideu?????

Pel que fa al ball, quedes exclòs del sosos,però vaja.

Estàs sentenciat a semblar "La Fonda da Mataró" d´ara endavant... has begut oli....

Fins aviat!!
Petons.

Salomé.

La Rebe ha dit...

tres missatges:
-hem de montar un ball per a Maria Pilar, ella diu que vam ser molt dolentes que no la vam deixar sortir al ball de Michael Jackson.

-ens sobren uns 300 euros més o menys pel consegüent tenim la paella pagada.

-Estem fen una búsqueda massiva,no podem trobar a Jordi Climent va desapareixe la matinada del diumenge desprès del senyor Escudero, cosa bastant sospitosa si algú l´ha vist que li digui que´s posi en contacte amb el blog.

Montse Chap. ha dit...

Ja vec que la gent esta molt animada, no parem de eccriure comentaris al blog, es bona senyal.
Jo estic d'acord amb gulliem un cap de setmana tots junts serie interessant i fins hi tot perillòs.
Salome tens tota la raò els nois en general vastant ensopidets com sempre hi han coses que no canvien, averem si a la pròxima s'acaben de soltàr la melena.

A Javi Gonzales li dirè que de petits no recordo tenir massa relaciò pero estic contenta de tornà a retrobamos tos un altre cop, es molt emotiu.

SALUTACIONS.

Montse Chap. ha dit...

Si us plau , ISAAC, CACO, JORDI on esteu, feu el favor de escriure alguna cosa emotiva.

Unknown ha dit...

Hola de nou, feia uns dies que no mirava el blog i la sorpresa ha estat molt grata al veure que la gent té tantes ganes d'escriure i de juntar-se de nou. Jo sóc el primer en apuntar-se a la paella, però com podeu imaginar jo la prefereixo de conill, on s'ha vist una paella a l'ermita i de peix.
Respecte a juntar-nos tot sovint jo crec que té un cert risc de fer-se quotidia i la gent no ho agafaria amb tanta força com ho ha fet aquest cop i l'anterior, tot i això , es veritat que la nostra generació o la nostra quinta ha estat força avinguda i això fa que la gent tingui ganes de trobar-se. Per cert parlan de trobar-se ALGU A TROBAT A jORDI COMENÇO A ESTAR PREOCUPAT.
Per cert molt bones M. José et vam trobar a falta a l'igual que tots aquells que no vàren poder asssistir. per tots ells una salutació i esperem que el proxim cop puguin venir.

P.D. el dia seguent no podia ni parlar, em vaig passar mitja nit cantan al karaoke i ens tracteu de sosets. perdo però qui va iniciar la festa vàrem ser els nois i desprès com sempre passem el relleu a les reines, com a de ser. petons

Susanna ha dit...

Hola a tots i a totes!
Isaac tens tota la raó sobre tot el que dius, a mi m'agrada de peix però on s'ha vist una paella de peix a l'ermita? tens raó. I respecte a Jordi estaria molt bé que donés senyals de vida, a mi personalment em va deixar molt preocupada, ja que estava parlant amb mi i amb Mònica i va sortir disparat...i des d'aquell moment ningú m'ha sabut dir on va anar...Respecte a trobar-nos més sovint, ens referim a que no sigui cada 10 ni 5 anys, hi ha quintes que es reuneixen 1 cop a l'any, són més poca gent perquè es clar potser a tothom no li va bé però els que hi van s'ho passen de conya, no t'espantis Isaac tampoc no et farem vindre cada setmana...He de dir que la idea que he trobat més genial és la de la casa rural que va tenir Guillem, jo volia fer un creuer d'una setmana sense parella però per començar trobo que està bé lo de la casa rural...També vull saludar a M. José i a Matxús que tenia moltes ganes de veure-la, (no se si entres al bloc Matxús, si és així t'envio bessitos i abraçades, per a tu i les teves nenes, et vaig anyorar). M'estic enrollant com una persiana...ah Isaac!, certifico davant notari i on sigui que tu de soset no tens res de res, al contrari! Salomé, jo també em vaig quedar amb ganes de xerar amb tu; i pobres nois, no els hi peguis tanta canya, que en la organització i participació a la festa s'han portat bastant bé...Ah Guillem, jo en vaig fer trentaideu...XD, XD, XD...
Mooooooooolts PETONS I ABRAÇADES a tots i a totes!!!!!!!!

montse chap. ha dit...

jORDIIIIIIIIIIIIIIIIIIII¡¡¡¡
ON ETAS , si estas entre nosaltres manifestat.
petonets a tots i totes

Guillem ha dit...

Ei, amb el Jordi varem parlar diumenge dia 4 al migdia. Ja estava a casa seva a l'Hospitalet "sano y salvo".

Bon finde!!!!

la Susa i la Rebe ha dit...

Guillem el Jordi que vas veure era un holograma, en realitat s´ha de manifestar com diu Montse.

Salomé. ha dit...

Felicito a tots els nois que van participar en l´organització, molt efusivament, però això no els disculpa per no ballar.... precisament s´ho curren i després es miren els toros des de la barrera....
De totes maneres la música no acompanyava gaire, tot sigui dit.
felicito a tot l´organització, no us penseu que no penso en les noies també.


Encara que estem lluny, feu un truc pel blog quan us trobeu, d´acord??

Molts petons.

Susanna a veure si aconseguim parlar, també. Quan torni per Flix us ho diré i mirem de quedar, ok??

Repeteixo, molts petonets!!!

Salomé.

Montse Chap. ha dit...

On esteu? ,ja ens hem refredat ò que.
Fa dos dies que ningù explique rès,
feu el favor, m'agrade entra al blogg i veure comentaris nou i si us plau que siguin divertits.
fins ara, wapos

Jesús Escribano ha dit...

Hola, soy Jesús, soy el último que se ha incorporado a la quinta. Sobretodo felicitar a los organizadores y a todos vosotros por lo bien que se hizo todo y por lo majos que sois.
Habéis conseguido que sin conocer a casi nadie me sintiese muy bien.
Abrazos, besos y otros saludos,
Jesús

Rebeca ha dit...

me alegro Jesus que te lo pasaras bien, ya sabes tenemos que quedar para pasar las fotos.
hiziste fotos tu??

Montse Chap. ha dit...

Hola Jesùs , si esta vez te lo pasaste bien, a la próxima será la ostia, por aquello de que ya habrá confianza.
Hasta luego

Montse Chap. ha dit...

Ya me contarás Jesùs como has hecho lo de poner la foto al lado del comentario

Guillem ha dit...

Jordi? Holograma? Ara que ho dius sí que n'hi ha que potser hi veien doble... ;-))

javi gonzález ha dit...

Hola ha tots/es.
despres de tants dies sense pugue mira al blog he vist que hi ha forssa comentaris,he vist que ISAAC a la ermita li agrade la paella de carn,que a JORDI ancara no aparegut,que SALOMÉ no se si le he molestat,que guillem no s´han recorde qui soc i aixos que de petit compartiem taula al costat del mestre i me xivaves les preguntes que hem feien,que la MONTSE CHAP tens rao potser que no aguessim tingut dialeg de petits i ara meu pensaré per que he vist que has escrit lo meu cognom gonzales igual que espirit gonzales i jo soc gonzález es broma si jo també astic bastant content de lcom ha ant la festa i del comportament dels quintos/es
i he vist que jesus també aha fet lo seu comentari esta bé.

fins aviat a totom.

MONTSE CHAP ha dit...

javi, he escrit malament el teu cognom perquè devegades els dits no hem responen, pero espero que hem saludis si ens veiem pel carrè, jeje..
SALUTACIONS

Rebeca ha dit...

Ho sento però he de fer de pepito grillo:teniu que donar a David Arbonés una foto vostra de quant tenieu 3 ó 4 anyets
hem de quedar pròximament per a portar les fotos que vam fer a la festa, doneu idees del dia.
concell perquè no contempleu l´idea de fer-vos un facebook, així ens podem comunicar i enviar-nos fotos es güai.

Rebeca ha dit...

em van desapareixe les fotos de mestres la nit de la festa, mireu que no us apareguin al cotxe o a qualsevol lloc per error.
podria ser que l´indesitjable me les hagués robat , posats a fotre suposo que ja no vé d´aquí.

Jesús Escribano ha dit...

Hola,
Rebeca hice unas pocas fotos cuando hicimos la clotxa y Montse para que te salga la foto no hay que hacer nada más que tener un perfil en blogger o similar y cuando firmas te sale la foto.
David, si lees esto pásame tu email para que pueda enviarte alguna foto, el mío es jesbote@gmail.com.
Saludos a todos.

Jesús Escribano ha dit...

Tengo entendido que es tradición y se considera muy importante la fiesta de los 45 años ¿estoy equivocado?

MONTSE CHAP. ha dit...

jesus, no se si es ò no tradiciòn pero nosotros vamos a celebrar la de lo 41, 42, 43 etc..... por si acaso. Todas me parecen igual dae importantes, no?

Jesús Escribano ha dit...

Me encanta celebrar :)

MONTSE CHAP. ha dit...

això es el que tenim en comù tota la kinta 69, que ens agrade celebrar, el que sigo, pero celebrar.

Guillem ha dit...

Javi, em sap greu però no aconsegueixo recordar qui ets (qui erets). On vivies? Ens veiem fora de classe? Quan vas marxar?? (si és que vas marxar)

Salut!!!

MONTSE CHAP. ha dit...

GUILLEM SEMBLE LA LLETRA DE UNA CANÇÒ DE "PINPENELA"

Rebeca ha dit...

Us faig saber que ja he trobat les fotos, les tenia la "gili" de Núria, la meva millor amiga, tenir amics per això...

Núria ha dit...

Tots i totes heu d'enviar una foto de quan teniu 3 o 4 anys a David Arbonés, al correu electrònic perquè ens farà una orla. Per qualsevol dubte truqueu a Rebeca, si és sexual a Montse i si es sentimental a Núria.

Montse Forc. ha dit...

Quin és el correu electrònic de David?
LO necesito saber per enviarli la "dichosa" foto.
Direu que sóc una pesada, però jo continúo pensant que hem de celebrar la festa dels 45 anys, i no cap altra abans per no perdre l'interés, però ha de ser sonada, i a partir d'ara, o sigui ja, començar a fer reunions per a preparar-la, donar idees, noves propostes(excursions, acampada, colònies, cap de setmana...,...)
Mª Pilar no pateixis que tenim temps per a tornar-ho a intentar amb el MJ, Salomé encara se'n recorda de tots LOS passos.
Javi preparat per a ballar pasodobles o triples.
Amb els 300 euros podem sopar a l'escala i parlar de la festa dels 45.
Digueu que us sembla? Ens estem refredant (no costipant).

Anònim ha dit...

!Bueno, que osties pase! que no escriu ningu! que aixó s´acabat ¿? que arrive Nadal..., que tenim festa, que no tot es familia, que s´ha de viure, ¿montem algo?, alguna historia, lunch, piscollabis, esmorzar, café. Si vig jo faré corre el tocho,
Semble la quinta de pez. Com aquell que diu.
¿Que tal tu mujer? uf.. es como un pez, nos acostamos y nada.....
Doncs jo vinc a Flix y nada.
O, es que esta página está en ERE.

Salutacións a t@es.

Venga si monteu algo contaré mes.

Antonio ha dit...

Que no es anomim que l´escrit anterior es de ANTONIO de les casetes...que no se que he fet.....

Salomé ha dit...

Hola seixantanouencs!!! tal i com vaig dir, aviso:
VINC A FLIIIIIXXX per Sant Esteve!!!!!! ( per a qui pugui interessar-li), però me´n vaig l´endemà, no puc venir més dies, aquest any...

BON NADAL a tothom!!!
Molts petonets per a tothom.