divendres, 27 de març del 2009

AHIR VAM TORNAR A TENIR REUNIÓ, ACLARIR, ACLARIR, LO QUE ES DIU ACLARIR COSES, DONCS NO, NOMÉS VAM QUEDAR PER RESERVAR, JA SEGUR, L'ERMITA PEL DIA QUE CELEBRAREM LA FESTA TOTS JUNTS, EL DISSABTE 3 D'OCTUBRE, MÉS QUE RES, ENS VAM DEDICAR A RECORDAR ALGUNES DE LES ANÈCDOTES DE L'EXCURSIÓ A LLESSUÍ, ALGUNES DE DIVERTIDES I ALTRES NO TANT, ARA SÍ, VAM PARLAR D'UNA COSA MOLT IMPORTANT, EL SOPAR DE LA PROPERA REUNIÓ QUE SERÀ EL DIMECRES DIA 29 D'ABRIL, A 3/4 D'ONZE DE LA NIT, A L'ESCALA, ELS QUE VIVIU A FLIX I ALS VOLTANTS NO HI PODEU FALTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POSEU-VOS EN CONTACTE AMB NOSALTRES ESCRIVINT UN CORREU, A L'ADREÇA: susannatm69@yahoo.es AH! I TAMBÉ ENS AGRADARIA MOLT, PERÒ QUE MOLT, TROBAR ELS VOSTRES COMENTARIS SOBRE EL QUE ES PARLA A LES REUNIONS, ELS PODEU DEIXAR AL PEU DE CADA ESCRIT, CLICANT ON HI POSA "COMENTARIS", I SI TENIU FOTOS ENVIEU-LES AL MATEIX CORREU ELECTRÒNIC I LES PUBLICAREM AL BLOG. FINS LA PROPERA I SALUT!

60 comentaris:

Guillem ha dit...

Ei flixencos!! Per fi he aconseguit trobar el vostre (nostre) blog [gràcies Caco]. Em fa moltíssima il·lusió aquesta festa. I és que si bé només vaig viure 10 anys al poble en tinc un excel·lent record. També del sopar de fa 10 anys... Weno, espero anar intervenint més (a veure si s'anima la cosa). Records des de Mataró. Guillem (Guillermo) Pera.

Anònim ha dit...

Hola Guillem, estem molt contents de que hagis trobat el blog i més de que hi escriguis. Bé, ja ho saps, però nosaltres també tenim un excel·lent record teu!! Des de Flix també t'enviem molts records a tu i a la teva família, aviat ens veure'm, el temps passa volant, fixa't alguns ja en tenen 40, i tu ja els has fet? em sembla que no que tu ets de finals d'any...Weno, fins la propera seguirem en contacte i molts records des de Flix, fins aviat!!!

Guillem ha dit...

"Anònim" (no se qui ets): encara em falta, he, he. 7-12-69. Salut!

Anònim ha dit...

Hola Guillem,
Perdona no me n'he recordat de signar el comentari, sóc Susanna, a tu encara et falta molt, ets dels jovenets, eeeeh? Weno, adéu!

Anònim ha dit...

hola guillem, sóc Rebeca estic molt contenta de que t´hagis molestat a buscar i escriure al nostre blog així podrem xerrar una mica (bé no sé si es diu xerrar per internet).
el pròxim dimecres tenim un soparet a l´escala, espero que siguem força gent, però tant si sóm molts ó pocs et dedicarem un sant hilari a la teva salud,cada cop que tenim reunió per un motiu ó per un altre et nombrem així que ja saps perquè de tant en tant et xiulen les orelles, adeu fins aviat

Anònim ha dit...

Mooontseee ón ets, fa dies que no fas cap comentaaariii.

Guillem ha dit...

Hola Rebeca i Susanna! M'ha sorprés això de que jo "aparegui" a cada reunió... Ja m'explicareu que podeu dir de mi tants anys després, he, he. Petons.

Anònim ha dit...

Rebeca:hola Guillem, doncs qué vols que diguem de tú??
allò que t´agradava tant de culé culé, ó és que ja no t´hen recordes!!!

Anònim ha dit...

hola soc montse tens raò rebe fa molts dies que conto res de nou pero ja ens veurem al sopa ..espero

Anònim ha dit...

hola Guillem que tal? espero que bè ,per fi ens has trobat per puguer xerrar una mica de tant en tant per cert soc montse ja anirem xerrant adeu

Anònim ha dit...

Rebeca: aquesta nit sóm com a mínim 10 tot un récord

Anònim ha dit...

Sóc Núria, estic a casa Rebeca que em fa un cafè abans d'anar a treballar i aprofitant hem fet un cop d'ull al blog.
Tinc moltes ganes de celebrar la festa dels "quarentons" o sigui que ja us podeu posar tots les piles perquè l'hem de fer grossa perquè AL LORO, QUE NO ESTAMOS TAN MAL!!!!

Anònim ha dit...

NURIA, aixi m'agrade sempre positiva, i una cosa et dire . no es que NO ESTAMOS TAN MAL si no que "estamos rebuenas" soc montse per si ho dubtabes

Anònim ha dit...

HOLA NÚRIA, MOLT BO LO DE "NO ESTAMOS TAN MAL" ESTEM "ESTUPENDAS I ESTUPENDOS" PER SER QUASI UNS QUARENTONS, ES CLAR...AYh, PERDONA, TU JA HO ETS QUARENTONA!!!! JE, JE, JE....
SUSANNA

Anònim ha dit...

hola soc montse la nit del sopar a L'escala vaig fer unes fotos amb el movil lipasare a Susana un correo per que les passo al blog.
Per els que no van vindre os dire que va estar prau ve, van venir Salva i Lluis ere la primera vegada i va ser divertit.FINS LA PROPERA

Guillem ha dit...

culé, culé??? La veritat que no m'en recordo d'això... Ja m'ho explicaràs!

Anònim ha dit...

Rebeca:hola a tots!!, el sopar va estar força distret, no vam aclarir res més de la festa però va ser una bona excusa per sortir i xerrar una estoneta, suposo que susanna publicarà el dia de la propera reunió,esteu tots a la güait.
respecte a vosté senyor Guillem Pera Blanco i si li dic: "churro,mediamanga,mangotero" li sona d´alguna cooosaaa eehhh!!!
adeu fins aviat!!!

Anònim ha dit...

està vist que el nostre amic Guillem
te mala memòria, tranqui Guillem ja te ficarem al dia. ja veus que Rebeca ho te tot molt fresc.
MOTSE.

Guillem ha dit...

Rebeca, crec que ja sé per on vas, ha, ha. Ara començo a entendre (que no recordar) lo del culé, culé. Records i petons.

Anònim ha dit...

HOLA GUILLEM, EM SEMBLA QUE REBECCA VA MÉS ENLLÀ EN DE LO DE "CULÉ"; NO PER LA COPA DEL REI D'AHIR, SINÓ DE LO DE CULÉ, CULÉ, A CLASSE, DE VERITAT QUE NO TE'N RECORDES?????????

SUSANNA

Guillem ha dit...

Susanna, jo no ho deia pel Barça! No m'en recordo en absolut. Sí que recordo lo del churro, media manga... però lo de culé, culé no. Alguna en devia fer suposo. Ja em refrescareu la memòria. Petons.

Anònim ha dit...

Rebeca:no recordo el pròxim dia de reunió.
a la llibreta de la caixa sóm 17 els que hem pagat, els que falteu si voleu saber el número de compte truqueu-me al 977412256 ó si aneu a la caixa de flix podeu dir que és la llibreta dels qüarentons a nom de Núria Rius, Susanna Tarragó ó jo Rebeca de Prada, són 50 euros com a primer pagament però més endavant haurem de demar que pagueu un segón cop, així que espavileu-vos

Anònim ha dit...

Rebe aixi m'agrade foten canya que paguin ja, que qui paga descansa i qui cobra mès. VAAAAAAAAAAAAA no hos fessiu els remolons que ens ho passarem molt bè.Que son uns calerets comparats en l'alegria de trovamos tots plegats un altre cop despres de 10 ANYS

Anònim ha dit...

voldria que algú hem fiqui al dia de la propera reuniò de juny, no vaig poder anar a l`ultima i no se res. gracies

Anònim ha dit...

que ens ha passat, ja ningù escriu al blog que poc constants sòm.
Hem posposat les reunions fins al setembre ja que molta gent està de vacances(quina enveja), pero de siguit continuarem un altre cop ja us anirem ficant al dia.
I feu el favor de animaos i escriiu alguna cosa. ADEU

Anònim ha dit...

dilluns dia 7 a les 10.30 a l´escala reuni, ara tots a corre
Rebeca

Anònim ha dit...

Hoola, altre cop!! acabo de descobrir el blog i no " m´aclarixo " algu em dona un cop dema????
S.O.S!!!

Anònim ha dit...

La que demana socors soc jo... Salome, però crec que ja hi he trobat el punt.
HEM FA MOLTA IL.LU AQUEST SOPAR!!! FA 10 ANYS QUE L´ESPERO.
Avui m´han trucat, avisat i posat una mica al dia.
Ara ja sé on us amagueu.
Molts Besitos flixancos.

Anònim ha dit...

Per cert FELICITATS NURIA, és el teu sant avui, oi???

Anònim ha dit...

hola sóc Maria José estic a casa Rebeca fent un soparet, ja veus que aquí sempre estem de gresca, estic molt contenta d´haver llegit els teus comentaris m´ha fet molta ilu!!! ens veurem molt aviat, ah felicitats avançades pel teu aniversari, és el 20 oi!!

Anònim ha dit...

que us sembla si porteu cadascú fotos que tingueu guardadetes de quant ereu petites ó jovenets el dia del sopar??, segur que fem unes riatlles.
demaneu-les a les mares que segur que n´hi han en grup.
excursions, llessuí, mallorca, la comunió etc...
pels que esteu fora de fa temps ens podrieu portar fotos de boda, i dels fills si en teniu, estaria bé

Anònim ha dit...

no ho volia fer anònimament ho sento, la idea de les fotos és meva

REBECA ha dit...

SUSANNAAAAAAAA!!!!!!!! AUXILI AMB EL PORTATIL NO HEM SURT LA IDENTITAT SÓC REBECA PER SI AQUEST COP TAMPOC M´HEN SURTO

REBECA ha dit...

YUPIIIIII JA ESTÀ SÓC UNA MEGACRAC!!!!!

Anònim ha dit...

Sóc Salomé,
Montse, demà et toca a tu fer-ne 40!!!!
Cada vegada en quedem menys a la frontera.
MOLTES FELICITATS des de Girona!!!!
Petons per a tots.
Guillem, com va tot? ets l´únic noi que te un parell de " pip " per xerrar pel blog.... a veure si se n´anima algun altre!!!!

Guillem ha dit...

Hola a totes! (ja que sembla que els "tots" no treuen gaire el cap per aquí o almenys no piulen).
Tot bé, amb moltes ganes de venir. He parlat amb Rebeca i Caco aquests dies i més o menys ja estic al dia (també he pagat, he, he).
Per fi vaig saber lo del culé, culé famòs. Aish! les coses que feia...
Bé, us veig en 3 setmanes!

Anònim ha dit...

jo vindre amb parella, sóc Salomé, us faré l´ingrés la setmana vinent.
Molts petons!!!! i fins aviat!!!

Anònim ha dit...

salomé a tots el que han preguntat sobre la festa els hi hem dit que anavem sense la parella, no sé si t´ho havia comentat Núria, però tú veuràs

Anònim ha dit...

Ja està solucionat, vindré sola.
Fins aviat!!

Anònim ha dit...

si teniu algún dubte sobre la festa truqueu a Susanna 977412029, si el dubte és sentimental podeu adreçar-vos a Núria 977410785 i si pel contrari és una qüestió sexual el millor és parlar amb Montse Chaparro 977410812 és una eminència amb el tema.No ho dubteu truqueu.

Anònim ha dit...

com anem esteu animadets!!!
va que ja falta poc!!!

Anònim ha dit...

hola soc Montse Chaparro, hi ha algù que pense que soc una eminència en temes sexual, ja m'agradaria sapiguer qui ès, he rebecaaaaaaaaaaaaaa.
Bueno,ja ho sabeu si teniu cap problema en este tema, farèm el que es pugui.
CONSULTORI SEXUAL "ELS QUARETONS"
Les 24H. 7 dies a la semana.

Anònim ha dit...

Torno ha sè jo que esta nit tenim reuniò a L'ESCALA a les 10.30h. si teniù alguna consulta us atendre en viù i en directe de manera gratuïta i sense cap mena de interès.
NO HI FALTEU

montse ha dit...

Avui fa fresca preneu roba de abric que ja no esteu per feus els valents.jejeje....

REBECA ha dit...

Montse tú segur que no has passat fred traidora, t`hem estat esperant a la reunió i no has acudit, ara hauràs d´anar a comprar tú tota sola el que fa falta per l´esmortzar, "TOMA YA"

montse ha dit...

Hem vaig ficar malalteta, no siguis tan dolentota,pero ja saps que farè el que convingui,tu manam i jo creure , que a tù aixo de manà se te done molt bè.MANONA.

Montse ha dit...

Mªjosè fes el favor de cuidat la riñonada, a la festa te vull al cent per cent. petonets

superagenteRebeca ha dit...

Montse has d`anar al fornieles per a dir exactament els que sóm, i recorda de preguntar qué teniem de postres que no m´hen recordo, tambè li recordes els tractes que haviem acordat amb ell.
este mensage se autodestruirá en cinco segundos..un,dos,tres,cuatro,cinco,BOOOUUMMMM!!!!!!

Salo ha dit...

Hooolaaa!!! ja només falten 6 dies, comença el compte enrera!!!!
Després del sopar hi haurà ballaruga al restaurant o a la disco???, és que no doneu detalls "múrries"!!!!
Petons gironins,
Salo.

Rebeca ha dit...

desprès de sopar ens quedarem a ballar al mateig restaurant, hem quedat a les nou de la nit a la plaça de l´esglesia per fer-nos la foto de rigor.
Demà dia 30 faig els asquerosos 40 anys, sí sí ja ho sé gràcies per arribar-hi, però no hem fan puta gràcia, espero que´l dia 3 m´hagi passat el cabreig.

Guillem ha dit...

Ha, ha, PER MOLTS ANYS REBECA!! No et preocupis, ets gairebé tan jove com jo ;-)

montse chap. ha dit...

Rebe, moltes felicitats.
Que no et sapigui tant greu fer anys, tu els portes molt bè,encara estas cañonnnnnnnnnnn

MONTSE CHAP ha dit...

DEMA ES EL GRAN DIA, TOTS A LA HERMITA DEL REMEI, PUJEU AVIAT.
FINS DEMA QUERENTONS I QUARETONES

Anònim ha dit...

Bon dia, quarentons!!!! Als que ho sigueu, i als que no..... tammbé bon dia!!!
Vaig estar molt contenta de veureu´s a tots, a més, no sembla que haguem estat 20 anys o mes sense veure´ns, oi??
Espero que tothom qui va tirar fotos les passi, PORFA!!.
Una salutació per a tothom i molts petons des de Girona.

Salomé.

Susanna ha dit...

Bon dia, Salomé,
Jo també em vaig alegrar molt de veure't, vas patir molta son diumenge? espero que ja estiguis recuperada, jo encara no ho estic del tot...referent a les fotos les penjaré al bloc, les que vulguis que t'envïi em dones l'adreça de correu electrònic i te les envio, d'acord?
Besitos des de Flix, Salomé

Rebeca ha dit...

els que sol van venir al sopar no tenen samarreta però no patiu la farém arribar d´una manera ó altra.
he d´anar a treure diners per a pagar el sopar i estic trista perque tot s´ha acabat.
si teniu algún dubte sobre els disquets que farem amb la filmació i les fotografies tuqueu a David Arbonés i si algú hem vol animar a mí: truca`m 656626002 977412256
que sapigueu tots que tenim un conflicte amb el convidat "no convidat a la festa" ja que tenim que pagar-li el sopar entre tots.

Rebeca ha dit...

guillem,ahir ja no vaig fumar,i estic com una moto.

Montse Chap. ha dit...

Si Antonio tota la raò del món, tots tenim aquesta sensaciò de que ens ha sapigut a poc, voldria que tornes a ser divendres a la nit per poder tarnar a viure el dia del dissabte, pero ja que no tenim el poder de torna el temps cap darrere hem de intentar tornar a repetìr lo mès pronte posible. FINS AVIAT

Montse Chap. ha dit...

El Dissabte no vaig puguer saludar a totom, hi ha molta gent en la que no vaig parlar, quin greu que hem sap, si penso que no sè quant temps tardare en tornals a veure.La nit va ser tant curta.Petons para tots fins la propera

Rebe ha dit...

Montse escriu els comentaris sota de l´escrit d´Antonio és més recient i hi han menys missatges ahh a més a més allí Isssaaac envia petonets a les noies.